BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, June 22, 2010

Tempahan Kak Diana (Kuchai Lama)

( 21/6/2010 - Isnin)
Tempahan ini pula diminta oleh pemilik kedai makan di Kuchai Lama iaitu Ikan Bakar Berempah & Selera Kampung. Boleh dikatakan hari-hari saya dan suami makan di situ. Kira kami dah kenal rapatlah. Jadi Kak Diana minta saya buatkan Kek Kukus Gula Hangus untuknya. Malam Ahad tu apalagi, balik je dari Sentul terus pukul adunan. Kek ni actually makan masa sikit nak masaknya. Kalau ikut resepi asal mak saya, kek ni mesti dikukus selama 3 jam. Tapi bagi saya, cukuplah 2 jam 15-30 minit sahaja kerana jika terlalu lama kek akan menjadi kering. So, untuk Kak Diana & family semoga makan kek ini dengan enjoy!!! Penghantaran saya buat semasa saya makan tengahari di sana. Jika berminat nak rasa masakan kampung & ikan bakar berempah mereka, layari website www.ikanbakarberempah.com

0 comments: