BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, January 3, 2011

Bermula semula pada 2011

Salam 1 Malaysia,
Sempena tahun 2011 ini, saya telah memulakan 'bisnes' saya semula setelah melahirkan puteri sulung saya, Nur Qaseh Zulaikha. Malahan sekarang saya telah melakukan bisnes ini sepenuh masa selain menjaga si kecil yang masih mahukan perhatian penuh dari ibunya. Oleh itu, segala permintaan pelanggan insyallah dapat saya penuhi. Pelanggan baru dan lama yang ingin membuat tempahan, bolehlah menghubungi saya terus di talian 013-781 2461..

Pada tahun ini juga saya mulakan dengan penjualan Jeli Kelapa dengan harga yang cukup murah. Jeli kelapa ini sangat enak, sejuk dan menyegarkan apabila anda suakan ke dalam mulut. Isi kelapa yang kenyal dan keenakkannya pasti membuatkan anda ingin mencubanya...
Call Pn Shuhadah : 013-781 2461

0 comments: